მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით, გავეცანით თუ როგორ გამოგვეყენებინა რუბრიკები.
რუბრიკა დამეხმარა გამეკეთებინა შეფასება, რასაც მოსწავლეებში დავნერგავ პროექტის განხორციელებისას, კიდევ ერთხელ გადავხედე შეფასების ინსტრუმენტებს და პროექტის გეგმაში აღვწერე შეფასების მეთოდი და ინსტრუმენტი ქრონოლოგიის მიხედვით.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის ჩეკლისტი, რომელიც მას დაეხმარება გააკეთოს აქცენტები საკვანძო საკითხებზე, რასაც ნაშრომში ჩადებს.
No comments:
Post a Comment